zondag 25 maart 2018

Connected ATC: Stapelgek ondersteboven

Voor vandaag heb ik voor KiCoStamps een connected ATC gemaakt, Stapelgek ondersteboven. Met een combinatie van de lieve monstertjes en de kleine figuurtjes.


De achtergrond is gemaakt met de gelliplate, stencils en alcoholinkt. Hoe ik dat heb gedaan kun je hier zien en lezen.
Aan de gekleurde rand heb ik met een dunne multiliner sepia een krabbelig lijntje getekend.
De twee monstertjes heb ik op apart papier uit de restjesbak gestempeld, kleuraccenten gegeven met wit en sparkling pennen van Signo.
De ogen van het monstertje op de 4e ATC vallen van verbazing uit zijn hoofd en heb ik daarom nog een paar keer gestempeld, uitgeknipt en her een der geplakt.
De egeltjes, vogels op het lijntje en de bloemen in het gras en aan de zijkant/bovenkant komen van Freebee sheet 3 (Limited Edition op de Art Specially dit jaar!).
Het gras, de uiltjes en het figuurtje op zijn kop komen van de diverse sheets met kleine figuurtjes, net als de tekst.
Met een witte pen en glitterpennen in oranje, roze, rood en groen accenten aangebracht.
Tot slot de randjes van de ATC's met zwart gesponst, gemat op zwart en alle ogen van wiebeloogjes voorzien.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Cute Monsters 1, plate C5
Cute Monsters 2, plate C6
Freebee sheet 3, LIMITED EDTION Art Specially 2018
Diverse sheets 13, plate 11
Diverse sheets 14, plate 113
Cultuur 3, plate 133
Tekstsheet 24, plate 112

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Voor de gekleurde rand gelliplate, stencil, alcoholinkt
Signo wit
Signo Sparking Orange, Pink, Red en Green
Micron zwart 0.1
Copic Multiliner 0.1 Sepia
Wiebeloogjes
   

1 opmerking:

  1. Ze zien er leuk uit, jouw connected ATC’s, Yvonne.
    En inspiratie genoeg voor jouw ondergrondjes, zie ik wel šŸ˜‚.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails