zaterdag 17 maart 2018

4 Monster ATC's

Van alle met de gelliplate gemaakte kaarten en kaartjes op ATC formaat, heb ik vandaag deze lieve ATC monstertjes gemaakt.


De gekleurde band op de ATC's is gemaakt met de gelliplate, alcoholinkt en stencils. Hoe je dat doet kun je in deze blogpost lezen met een stap-voor-stap beschrijving.
Ik heb gespetterd met een waterpenseel en Distress Picked Raspberry.
De monstertjes heb ik allemaal met zwart gestempeld op restjes gekleurd papier, en daarna uitgeknipt.
Her en der heb ik accenten aangebracht met een witte Signo en met glitter Signo pennen.
De monstertjes zijn opgeplakt met 3D tape en op de oogjes heb ik wiebeloogjes geplakt.
De teksten zijn ook met zwart gestempeld en de randjes zijn met zwart gesponst, daarna heb ik het op de kaart geplakt.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Cute Monsters 1, plate C5
Cute Monsters 2, plate C6
Tekstsheet 28, plate 132

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Picked Raspberry
Signo wit
Signo Sparkling, Pink, Orange
Waterpenseel
Wiebeloogjes
3D Tape
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails