zaterdag 10 februari 2018

KiCo Challenge: Zwart wit en een kleuraccent

Op de vierde dag van de maandchallenge bij KiCoStamps was het thema: Zwart wit en een kleuraccent.


Het is buiten ijskoud, maar ik heb denk ik al zin in de zomer!
Alles is met zwart gestempeld, behalve de tekst, dat is met Broken China gedaan.
Ik heb eerst de strandhuisjes gestempeld, daarna het gras en de vogels in de lucht.
Met een zwarte Micron pen heb ik "golfjes" in de zee getekend met een blauw accent van Broken China, met een waterpenseel aangebracht.
De zonne-parasolletjes heb ik 3x keer op apart papier gestempeld, uitgeknipt en gekleurd met Broken China en een waterpenseel. Met een witte Signo accenten aangebracht en de parasolletjes op de kaart geplakt.
De spetters heb ik ook met Broken China gemaakt door het stempelkussen op een apart acrylblok of op je craftsheet af te drukken, met het waterpenseel kleur op te nemen en dat te spetteren op de kaart.
Tot slot heb ik de randjes van de kaart met zwart gesponst.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Diverse 3, plate 33
Flora en Fauna 15. plate 103
Cultuur 3, plate 133
Tekstsheet 23, plate 105

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Broken China
Micron zwart 005
Signo wit
Waterpenseel
Apart acrylblok of craftsheet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails