zaterdag 30 december 2017

Top 2000 nrs. 532 en 415

Ik heb met het maken van de pagina's voor de Top2000 van 2017 alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Vandaag heb ik van 2 nummers de volgende pagina's gemaakt:

532 - dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky, en
415 - Al Stewart - Year of the Cat

De achtergrond van beide pagina's heb ik tegelijk gemaakt en ook de regenboog van de ene pagina loopt door in de volgende.
Ik heb voor de achtergrond alleen stempels gebruikt met een vierkant of rechthoekige vorm, dit inkten met alleen blauwe of alleen groene Distress inkt, klein beetje nat sprayen en dan afdrukken op de pagina's, net zo lang tot alles is vol gestempeld.
Op de overgang van lucht naar gras heb ik met een dunne zwarte Micron 0.05 hele kleine krabbeltjes gemaakt.
De regenboog heb ik van binnen naar buiten gesponst met Distress inkt Mustard Seed, Carved Pumpkin, Festive Berries, Picked Raspberry, Wilted Violet en Peacock Feathers.
Allebei de teksten zijn geschreven met een zwarte Posca, de accenten zijn met een witte Posca gemaakt.


De huisjes zijn van Verhees: De Makelaar, De Goudsmit en De Wolbaal, #420288, en gestempeld met Archival Watering Can.


De katten zijn Art Foamies van Marlene Meijer: CATastrophic, en aangebracht met gele, oranje roze en rode verf.
De witte accenten zijn met een witte Posca getekend.
     

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails