zondag 31 december 2017

Top 2000 nr. 240

Op deze laatste dag van het jaar, maar ook de laatste dag van de Top 2000 blogparty, maakte ik deze pagina met de titel Englishman in New York van Sting.

Daarbij heb ik allen gekeken naar de titel van het liedje, niet naar de inhoud, dus mogelijk komt dat niet overeen met elkaar.
Het ging bij deze pagina niet helemaal goed ...... ik was de Englishman op de linker pagina vergeten, maar ook de songtekst paste er niet meer op.
Van de overgebleven verf heb ik nog wat kleur aan kunnen brengen op de rechter pagina.
Eerst met een dunne Micron pen (0.05) de lijnen van de Englishman getekend, die ik daarna met een dunne zwarte Posca heb overgetrokken.
De letters zijn geschreven met een zwarte Posca en hebben accenten met een witte Signo gekregen.
Op de linker pagina heb ik Amsterdam acrylverf gebruikt, geel, oranje, 2 verschillende rood, zwart,  goud, 3 verschillende blauw en blauwgroen.

Hartstikke leuk om dit in de laatste week van het jaar te doen! Ik doe volgend jaar zeker weer mee.

Voor iedereen een heel goed, gezond en creatief 2018 gewenst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails