zondag 23 juli 2017

Zomerchallenge dag 47: Geel en oranje

Op dag 47 van de Zomerchallenge was het thema: Geel en oranje


De eerste laag verf op de kaart heb ik aangebracht met de brayer.
Magic heb ik met zwart gestempeld, en daarna ben ik patronen en textuur gaan aanbrengen met een paletmes, molding paste gemengd met verf en stencils.
De bloem heb ik met mijn vingers gemaakt, verder rondjes met een plastic dop, driehoekjes, stippen en streepjes met een penseel.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Carmen's Veranda, Magic
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Amsterdam verf in diverse geel en oranje tinten
Golden Molding Paste
Brayer
Dutch Doobadoor, Circles 013
The Crafters Workshop, Mini Tile Texture, TWC237s
Paletmes
Plastic dop
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails